Eksamiperiood jaanuaris

Tsauki!

Pärast aastavahetust hakkas aeg kiiresti liikuma. Kuna jaanuar on see kurb kuu, kus kõik minema hakkavad, tahtsid kõik selle ühe kuu sisse mahutada veel nii palju tegevusi, kui võimalik. Sinna pidi aga mahtuma ka eksamiteks õppimine.

Mõned inimesed olid nii õnnelikud, et nende viimased eksamid olid detsembrikuus. Mina polnud üks neist. Tegelikult on minu viimane eksam üldse 31. jaanuaril.

Meie esimene plaan jaanuarikuus oli minna ühte uhkemasse baari, mis asub Gedimino tänava Plusside baari kohal. Seda baari nägime juba septembrikuu esimesel nädalal ja leppisime siis omavahel kokku, et jaanuaris, enne kui kõik lahkuvad, lähme sinna (kuna see koht on kallis, siis varem me igaks juhuks ei läinud :D). Ja nii me tegimegi. 



Väga uhke

Järgmisena käisime kinos vaatamas "Spider-Man: No Way Home". Kuna paljud meist olid seda pikalt oodanud, siis olid kõik väga elevil. Filmi siin spoilima ei hakka juhuks, kui keegi veel näinud pole. Aga jäime rahule :D

Veel käisime Akropolise keskuses bowlingut mängimas. Ja mitu korda jõudsime ka Vilniuse kassikohvikusse, mis asub samuti Gedimino tänaval. Kassikohvik on lihtsalt nii armas koht kuhu minna, sissepääs tasuta, hinnad normaalsed ja kassid hüppavad ise sülle. 



Nimed olid meil absoluutselt normaalsed



Hoidsime kätest kinni

Jaanuaris avastasin Vilniuses jalutades ka uusi kohti. Varem olen kirjutanud Three Crosses mäest. Selle lähedal on aga tegelikult veel väga palju teeradu, mida mööda jalutada ja seigelda. Need pole lihtsalt nii ilmselgelt nähtavad. 

Käisin neid radu mööda kõndimas ja kindlasti lähen veel. Pisut naljakas juhtum oli selle jalutuskäigu jooksul ka. Kui ma oma teel ühele põllule jõudsin, leidsin seal eest ühe vanapaari jalutamast. Alguses ma arvasin, et nad on sama rada käimas, nagu mina, ag atuli välja, et nad tegid lihtsalt põllul ringe. Käisid, naine ees ja mees kaks meetrit tagapool. Maskid ka veel ees :D Aga võibolla see oli nende lemmikpõld.

Jalutada saab Vilniuses üldse palju (nagu ilmselt igal pool). Ka väljas käies meeldib mulle, et ühest kohast teise on tavaliselt 10-minutiline jalutuskäik. Nii võib ühe õhtuga vabalt kõik klubid ja baarid läbi käia, kui soovi on.

Nii palju minu jaanuarikuust. Õppimiseks jagus ka muidugi aega. Aga edasi pean kahjuks rääkima juba hüvastijättudest.



Jõeäär, mida mööda tihti jalutada sai


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Orientation Days: Trakai

Orientation days: Freshman Celebration

Vilniuses seiklemine